Ο υπάλληλος αφού εισέλθει στην πλατφόρμα, πατάει το κουμπί "Είσοδος" και εισάγει τα διαπιστευτήρια που έχει για το govhub.
Στη νέα σελίδα που εμφανίζεται, βλέπουμε τη λίστα των αιτημάτων που έχουν καταχωρηθεί για το φορέα μας.
Στα αιτήματα που η κατάσταση είναι "Νέα" έχουμε τη δυνατότητα επεξεργασίας ή διαγραφής, ενώ όσα είναι σε εξέλιξη , μπορούμε μόνο να τα δούμε.
Για να καταχωρήσουμε αίτημα, πατάμε το κουμπί "Κάντε το Αίτημά σας!"
Στη φόρμα δημιουργίας αιτήματος που εμφανίζεται, συμπληρώνουμε όλα τα πεδία που επιθυμούμε και οπωσδήποτε τα απαραίτητα πεδία.
Στο τέλος, πατάμε αποστολή για να καταχωρηθεί το αίτημά μας.