Πηγαίνουμε στην διεύθυνση https://aad.govapp.gr/
Κάνουμε είσοδο στην εφαρμογή επιλέγοντας “ΕΙΣΟΔΟΣ ΓΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ govHUB”.
Στη συνέχεια βάζουμε τα στοιχεία σύνδεσης που έχουμε και συνδεόμαστε στην εφαρμογή
Πλοηγούμενοι στο μενού στους φορείς, μπορούμε να δούμε όλους τους οργανισμούς που είναι ενταγμένοι στην πλατφόρμα με τις σχετικές πληροφορίες. Παρέχεται η δυνατότητα αναζήτησης με τα φίλτρα που υπάρχουν.
Στο μενού, στα είδη εγγράφων, μπορούμε να δούμε τη λίστα με τα είδη εγγράφων που προσφέρονται για χρήση μέσω της πλατφόρμας. Παρέχεται η δυνατότητα αναζήτησης με τα φίλτρα που υπάρχουν.
Με το κουμπί επεξεργασίας που βρίσκεται δεξιά από κάθε είδος εγγράφου, μπορούμε να εισέλθουμε σε όποιο επιθυμούμε και να δούμε την παραμετροποίησή του.
Πλοηγούμαστε στο μενού ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ και μπορούμε να δούμε όλες τις αναζητήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί από υπαλλήλους του φορέα μας. Με τα φίλτρα που υπάρχουν μπορούμε να ψάξουμε όποια αναζήτηση επιθυμούμε.
Με το ματάκι μπορούμε να πλοηγηθούμε σε οποιαδήποτε αναζήτηση από τη σχετική λίστα και να δούμε όλες τις αναλυτικές πληροφορίες.
Στη λίστα των αναζητήσεων, για να προχωρήσουμε σε κάποια νέα, πατάμε το κουμπί +Νέο Αίτημα Αναζήτησης. Ανοίγει η φόρμα, καταχωρούμε τα πεδία που απαιτούνται και πατάμε Υποβολή Αιτήματος
Πλέον, η αναζήτησή μας έχει καταχωρηθεί, έχει λάβει μοναδικό αριθμό αναζήτησης και αναμένουμε τη συναίνεση ή μη του πολίτη. Στο παράδειγμα που χρησιμοποιούμε και αφορά την αναζήτηση ποινικού μητρώου, είχαμε ορίσει στην παραμετροποίηση του συγκεκριμένου είδους εγγράφου να απαιτείται συναίνεση.
Εφόσον δοθεί συναίνεση από τον πολίτη, λαμβάνουμε σχετικό email, το αίτημα αναζήτησης ολοκληρώνεται και περιλαμβάνει την απάντηση.
Στην ενότητα αυτήν, υπάρχουν διάφορα εγχειρίδια, στοιχεία για το helpdesk, λογότυπα & αφίσες, λίστα των οργανισμών και συχνές ερωτήσεις/απαντήσεις.