Για να εισαχθεί κάποιος δήμος στην πλατφόρμα Αίτησης Απαλλαγής ΔΤ & Μείωσης Τέλους Κοινόχρηστων Χώρων, θα πρέπει να αποσταλεί η σχετική απόφαση του Δημοτικού συμβουλίου στο email helpdesk@govhub.gr
Στη συνέχεια, από το helpdesk της πλατφόρμας πραγματοποιείται η ενεργοποίηση αποδοχής συμμετοχής του δήμου με δυνατότητα επιλογής για ημερομηνίας λήξης για την υποβολή των αιτήσεων Απαλλαγής ΔΤ/Μείωση Τέλους Κοινόχρηστων Χώρων.
Θα πρέπει ο διαχειριστής του δήμου εφόσον συνδεθεί στον auth.govhub.gr, να επιλέξει στο μενού αριστερά την επιλογή Χρήστες και ύστερα να επιλέξει τον χρήστη στον οποίο θέλει να δώσει δικαιώματα “Χρήστης Πλατφόρμας Απαλλαγής ΔΤ” ή να φτιάξει έναν νέο χρήστη.
Πρέπει να γίνει επιλογή/δημιουργία του χρήστη και προσθήκη του ρόλου “Χρήστης Πλατφόρμας Απαλλαγής ΔΤ”
Αν δεν επιλέξετε την επιλογή Email επιβεβαιωμένο τότε μόλις δημιουργήσετε το χρήστη, θα σταλθεί email σ'αυτόν και θα πρέπει να το επιβεβαιώσει ώστε να μπορέσει να ενεργοποιήσει το λογαριασμό του.
Στην κεντρική σελίδα https://dt.govapp.gr/ πηγαίνουμε πάνω δεξιά και κάνουμε είσοδο στην εφαρμογή
έπειτα επιλέγουμε “Υπάλληλος ΟΤΑ”
στη συνέχεια βάζουμε τα στοιχεία σύνδεσης που έχουμε και συνδεόμαστε στην εφαρμογή
Εδώ εμφανίζονται όλες οι αιτήσεις για τον συγκεκριμένο δήμο και μπορεί να γίνει το απαραίτητο φιλτράρισμα για να μπορέσει ο υπάλληλος ΟΤΑ να αναζητήσει την αίτηση που θέλει.
Η αίτηση χωρίζεται σε πέντε πεδία
Αν ο υπάλληλος συμφωνεί πατάει ολοκλήρωση, αλλιώς επικοινωνεί με τον αιτούντα για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειαστεί.
Πατώντας το κουμπί “Ολοκλήρωση Υπόθεσης” εμφανίζεται η παρακάτω φόρμα:
Οι υποπεριπτώσεις ενεργειών είναι οι εξής:
Στα στατιστικά έχουμε πλήρη εικόνα για όλες τις αιτήσεις ανά κατάσταση
Εδώ υπάρχουν ερωτήσεις που συναντάμε συχνά χωρισμένες σε 2 κατηγορίες (Γενικές ερωτήσεις και Ερωτήσεις σχετικά με την εφαρμογή)