Ο πολίτης μπορεί να συνδεθεί στην πλατφόρμα μέσω TaxisNet.
Μετά την σύνδεση στην εφαρμογή ο πολίτης μπορεί να πλοηγηθεί από το μενού στις Αιτήσεις του και μπορεί να δει όλες τις αιτήσεις του.
Για δημιουργία νέας αίτησης πατάμε στο κουμπί Νέα αίτηση
Μας ανοίγει μία φόρμα για να επιλέξουμε για ποια διαδικασία θα κάνουμε αίτηση.
Εμφανίζονται οι ενεργές διαδικασίες (μια διαδικασία είναι ενεργή όταν η ημερομήνια που πάμε να κάνουμε την αίτηση είναι μέσα στο χρονικά διάστημα υποβολής αιτήσεων)
Αφού επιλέξουμε την φυσική καταστροφή που μας είχε πλήξει μπορούμε να δούμε από πότε μέχρι πότε είναι το διάστημα υποβολής αιτήσεων, το διάστημα της φυσική καταστροφής και της οδηγίες για την συγκεκριμένη αίτηση. Στην συνέχεια πατάμε το κουμπί Επιλογή Διαδικασίας
Αφού επιλέξουμε διαδικασία μας ανοίγει η φόρμα για να βάλουμε τα στοιχεία μας (τα απαραίτητα πεδία έχουν αστεράκι (*)
Επιλέγουμε τουλάχιστον ένα από τα διαθέσιμα είδη ενίσχυσης.
Αν σε κάποιο από αυτά χρειαστεί να δώσουμε κάποιες πληροφορίες θα εμφανιστούν με το που επιλέξουμε.
Συμπληρώνουμε τα στοιχεία κατοικίας μας
Τώρα πρέπει να ανεβάσουμε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
Με το κουμπί Μεταμόρφωση ανεβάζουμε ένα/ένα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται
Αν χρειαστεί να αναφέρουμε κάτι προς τον υπάλληλο που θα ελέγξει την αιτησή μας για το συγκεκριμένο δικαιολογητικά του βάζουμε κάποιο σχόλιο στο συγκεκριμένο πεδίο
Σε περίπτωση που δεν έχουμε όλα τα δικαιολογητικά πατάμε Αποθήκευση και τα ανεβάζουμε σε 2ο χρόνο (πριν τη λήξη του περιθωρίου)
Όταν έχουμε ανεβάσει όλα τα δικαιολογητικά έτοιμα πατάμε Υποβολή Αίτησης
Αν δεν έχουμε ξεχάσει κάποιο δικαιολογητικό η αίτησή μας θα υποβληθεί επιτυχώς. Σε αντίθετη περίπτωση θα μας εμφανίσει σχετικό μύνημα.