Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή του Δήμου σας είναι ο ορισμός ενός στελέχους σας (μόνιμος υπάλληλος) ως διαχειριστή (administrator) του συστήματος και ενός αναπληρωτή του, στους οποίους θα δοθούν οι κωδικοί πρόσβασης του συστήματος, προκειμένου υπεύθυνα να διαχειρίζονται τους χρήστες εσωτερικά στο Δήμο σας και οι οποίοι θα έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες που θα σας παρέχει ο κόμβος της ΚΕΔΕ govHUB. Παρακαλούμε πολύ όπως δηλώσετε τους χρήστες στην παρακάτω
Υλοποιημένες Υπηρεσίες φόρμα.
Επιπρόσθετα η ΚΕΔΕ συνεργάζεται με την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α.) Α.Ε., θεσμικό επιστημονικό και τεχνικό σύμβουλο των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και προχώρησε στη σύσταση του "Κέντρου Υποστήριξης Στελεχών των ΟΤΑ" στην έδρα της ΕΕΤΑΑ ΑΕ που εμπεριέχει τον "Μηχανισμό Υποστήριξης Ψηφιακών Υπηρεσιών ΟΤΑ" στο πλαίσιο του οποίου λειτουργεί σύγχρονο help desk, που απαρτίζεται από στελέχη της, με σκοπό να υποστηρίζει τους 332 Δήμους της επικράτειας και τους πιστοποιημένους χρήστες των υπηρεσιών αυτών μέσω του Κόμβου Υπηρεσιών της ΚΕΔΕ – GovHUB.
Για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία ή ερώτηση μπορείτε να επικοινωνήσετε καθημερινά με το "Κέντρο Εξυπηρέτησης Στελεχών ΟΤΑ" 9:00–15:00 υποβάλλοντας το αίτημά σας στο email helpdesk@govhub.gr ή τηλεφωνικά στα παρακάτω τηλέφωνα: 213-132-0672, 213-132-0708, 213-132-0644 και 213-132-0684.
Συγκεκριμένα για το τέλος επί των ακαθαρίστων εσόδων και παρεπιδημούντων απευθύνεστε στην ΑΑΔΕ πατώντας εδώ.